khimfalanius

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

Ångest

Av Khim Falanius - 21 oktober 2012 21:31

Kan man ha ångest av något man tycker är kul? Jag tycker att det är så kul att blogga men har jag missat några dagar så liksom drar jag ut på det. Sen blir det snöbollseffekten av det och plötsligt har det gått flera veckor. Det sjuka är att jag bloggar i huvudet flera gånger per dag..

Sedan har jag ett issue till.. Jag har alltid haft svårt att skilja på personlig och privat. Enligt alla chefer inom radio jag haft så är det en nackdel men jag ser det som en fördel. Det är en del av min personlighet. Däremot så har jag fått en tankeställare av hur enkelt det är för en pedofil att faktiskt titta på mina kort och att det inte alltid är till min fördel att vem som helst kan läsa min blogg.. Dock ser jag det sistnämnda som något roligt med, jag gillar att vem som helst får krypa inför mitt pannband och läsa om hur det är att vara jag.. Låter kanske lite konstigt..??

Sandra som har bloggen "daltonsmorsa" har valt att lösenordsskydda sin blogg, kanske är det ett alternativ..

Men den stora Frågeställningen just nu för mig är iallafall, ska jag fortsätta att blogga eller inte?

 
 
Cindy

Cindy

21 oktober 2012 23:10

Klart du ska fortsätta blogga !! :))
Å jag personligen tycker att personer som tycker man är För personlig/privat, kan ge faen i å läsa/lyssna då! ;)
Hejja oss "öppna människor! <3

http://Cindymariab.blogg.se

 
Ingen bild

sandra

23 oktober 2012 09:31

Jag förstår precis hur du känner.
Jag tycker att det är surt att behöva lösenordskydda bloggen. Även om jag aldrig bloggat för läsarens skull tyckte jag det var roligt att ha några som gillade det jag skrev och tyckte om min ärlighet.
Hade det inte varit för jobbet jag har så hade jag inte satt lösenord på bloggen.
Jag vet att de som läser min blogg uppskattar att man skriver som saker och ting är utan att för fina.
Jag uppskattar mycket i din blogg blandannat din humor och ditt sätt att skriva på och framför allt ärligheten i mammalivet på gott och ont, klart du ska fortsätta blogga men bara så länge DU vill : )
Heja Khim

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Khim Falanius - 23 januari 2013 22:12

Verkar inte som att vi ska få bli friska i den här familjen. Orkar inte ens skriva vad som avlöst det senaste men förhoppningsvis är det bättre till helgen. Tycker egentligen mest synd om mannen min. Han unnar sig aldrig tid att gå ut och festa till ...

Av Khim Falanius - 15 januari 2013 21:07

Herre jäklar vilket pass. Har kört ett Spinningpass som heter duga. Det va första gången ledaren körde det själv med. Intervall, högintensitet och fantastiskt jobbigt. Men ack vad jag har saknat att svettas som ett djur och nästintill känna blodsmak ...

Av Khim Falanius - 14 januari 2013 21:18

Jag fullkomligt älskar att rutinerna satt fart igen. Troy har dagis på tis-tors så måndagar och fredagar krävs det lite mer ansträngning! Känns bra för samvetet och man får lite kvalité tid med lilleman! Han är dock inte den roligaste killen just nu....

Av Khim Falanius - 12 januari 2013 20:16

Av Khim Falanius - 12 januari 2013 20:09

2012 va ett så underligt år. Fylld med liv eftersom att jag va gravid men fylld med medvetenhet om döden efter bilolyckan. Detta är absolut ingenting som jag mår dåligt av idag eller ältar men ibland kommer det flashbacks. Framförallt då jag kör den ...

Ovido - Quiz & Flashcards